haneessabri's//!
The Diva Herself

Navigation : touch hover image



Words About Linkies ♥--

Facebook | Twitter
Bonjour :) Hanees. 15. Dramatic. Enigmatic. The very core of my soul is a paradox.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Hanees
Others:   


i feel like shutting the blog down lol


Assalamualaikum all 
So, as we all now it is now 2-0-1-5. For me its also the dreaded year of spm. I strongly believe i have miserably failed my IGCSE's so i guess i really have to go all out for this one la huh/ Whatever it is, i just wanna write here that i feel so blessed for 2014, eventhough it was a largely shitty fuck year.  
post signature

Abandoned?

I've abandoned my blog :( okayy this is sad, poor blog.
So, my igcse's are in October, and 


I AM SO NOT READY


Life is simply a blur of people, assignments, lovers, mistakes, and i'm stuck waist deep in troubled waters.


*sighs*

Maybe one day i'll manage to get my thoughts and emotions under control, but today is not that day. Too many things happening around me and i just CANT DO THIS NO MORE! or maybe i can. untuk masa hadapan kan? haha. life. 



post signature

Turn it UP

Assalamualaikum and a very good evening to bla bla bla

Im back! ((let's just pretend i have an internet cult of fanatic blog followers that are forever in wait of my next entry which i obviously do not have))
So it is now the last day in January 2014. 
And this is my first bblogpost in a while. in a realllllyyyyy long while.
aduuuh.
Actually, if i were to write about everything that has been going on since october 2013, i'd be writing from sundown to sunrise, and i don't think i'll be done even then.
so let's just summarise shall we?

I;ve started to play a musical instrument and i guess im in a band(?) and it's pretty cool and i now know how to appreciate music and such and i owe it all to cik nan ((ceh)) and humairah and yasmin and sazu and hahaha maktab.

I was in love with a senior boy *1995* and now i know that i really should listen to my mom more often and not go on doing things on my own or else i'll end up getting hurt (boohoo)

I'll be a green belt karate student next week *wachaaaa

and i guess thats about it for now.
#lazy



post signature


Hello everyone.
So. Pmr is . Thats good Isn't it. Sakai ah typing a blog entry through phone. Nanti ah.post signature

Betrayal


Does anyone remember that best friend that they used to have? That person(s) that you thought would be by your side forever? Yeah, me neither.
To be completely honest i have never had a true best friend since i stepped into highschool. Some people say its because i'm anti social and such but i swear to you i am not. I just have a rather difficult time coping with reality. But recently(last year), i found a group of people who actually made me feel as though i belonged somewhere in this cruel world.
 And they were my saviors. 

When school was making me feel like a total idiot, i ran to them. Spending hours at a time in their dorm room, just laughing everything off. When the exams were around the corner, i studied with them til late at night. trying to wrap our heads around complex chemistry calculations, trying to work out the differences in malay grammar, working out quadratic functions and such. When i was sad, it was their arms that welcomed me, comforting me until i would stop crying.
And i actually thought, 
"Hey, maybe they're the real deal."
total bullshit.
it started at the start of this year really. me and (anonymous) were constantly being cast aside from any activity planned, almost always when we entered the room, they would stop talking abruptly. We're not total idiots, we can take a hint. and recently, they started calling us well... things. One of them in the group recently acquired a new boyfriend, and well, she told him all sorts of lies about me and (anonymous) to him. so much for chicks over dicks besties over testis crap. 

And the sad part about it?

I still love them.




post signature

Extreme Excitement

 Hello there my dears.
I have returned! Hahahaa. So yeah, I have no idea why but i'm extremly excited for
Language Week & Debate Tournament 2013
Entah lah kenapa excited bebenor helpers sorang ni. Nak kata dia bertanding, tak jugak. Nak kata ada orang yang ingin dijumpai datang, tak gak.
Haih. So pelik.
Yeah anyways, i'm going to selayang soon! YAY! You guys have no idea what wonders await in Selayang. Seriously its an awesome place :D
Di situ ada St Mary. Di St Mary ada:



Kamy and Lynna. 
Yep. This two cacats that i looooovvvveeee till the moon.
I miss being in an all girls school. No drama. But then again no boys either. Ngeh. 

Okay back to the language week thing!
Kak Yus is coming! :D Sumpah excited gila nak mati nak jumpa balik those people that i met during Zon language week sdfghjklkjhgfdsdfghjkjhgfdsdfghjklkjhgfdssertyuiydtrfbhvdcxstbh
CAN'T YOU SEE MY EXCITEDNESS!?

So yeah Kak Yus is the one yang kat tengah tu with the glasses. The people kat tepi tu nooooo i tak kenal.
Okay, i seem like such a stalker kan i mean this senior is not even from my school hahaha. But she's really nice and stuff which automatically makes her awesome. Damnit hanees you're creepy.


Hmm yeah.




Now enjoy these narcissistic self shots of me and kamy :D

Chiao bellissima :) :* ♥♥♥♥♥


post signature 

New Perspectives



Ah YES.
So i just recently added a signature to my blog posts. Lets see if this
works out yes?
post signature


The damsel in distress

So yes hello once more.
Ah! It's June, and i haven't even started anything for PMR. And i apologize for always changing my blogskins but never posting anything new. Sakai right?
Oh gosh now only another 123 days to PMR. I am so gonna die, I haven't prepared anything yet. See anees? Who told you to mess around with love again? Haih.

Hmm. This guy. I guess it was nothing more than a short lived fling kind off thing. Even though we were in contact for a while, now he doesn't even bother to answer my calls. Nevermind nees, hikmah. This means you should focus on your studies right? Anyway, regarding ck and that boy she met during language week... well they broke up. In a rather harsh manner. It was very sudden. Seriously. I pity that danie dude though. If only he knew the truth. Which I am so not going to reveal here.


MOVING ON



Oh yeah, since last year all of my incredibly fabulous and genius dormmates managed to get 3.5 and above, all of us got to go to the dinner! Yay! :D And so, since we were all already dressed prettily and stuff, puff! Photoshoot time!

This is only a fraction of the photos that we took. There;s an entire folder somewhere, rotting on my harddisk.

Oh, and did i mention its June already? Yeah, it is :)
And it's the holidays.
And we have practically a bus load of homework.
Okay maybe i am exaggerating.
But still a lot of homework lah.

Haih.


We shall speak again soon my comrades, chiao!

NEW FRIENDS :D

I've been trying to write since FOREVER but the internet here is so friggin slow i can't get a decent connection god i finalllllllyyyyyyyyy dapat asdfghjkl; 
syukur alhamdulillah :D
So yeah, i've actually been meaning to write about my trip to Kuala Krai's MJSC for language week a couple of weeks ago. So yeah, drama didn't win. Again :/ 
once again first place for drama fest goes to MRSM Kuantan. AS FLIPPING USUAL.
Next year i swear to god WE WILL WIN OR SO HELP ME I WILL TEAR ALL THE LEAVES OFF THE NEAREST TREE.
....
Okay maybe that is a bit too extreme :P
....
Oh, yeah, new friends! Me and ck made new friends. yeah. FRIENDS.
So most of them are from MRSM Tumpat gosh those people are so nice and cute and  friendly and all :D
So yeah hmmm.
There's Kak Yus, and this form 1 girl name qilaa, and then there's all the senior boys(oooh) but then the most, um, highlighted one...

don't mind me, i'm naturally buruk :P
Oh kay, this guys name is Amirul Amir, but somehow people call him Sam :D I do not know why actually. Actually, i do, but i malas nak citer :P

He is like the most cutest funniest baik-est charming-estt guy i have ever friggin met.
He's form 5 tho, which means i'll never be able to meet him again later :(
Sedih kan? 
But we are meeting again in April, for the inter MRSM Debate tournament or something like that. Not that i am a debater, i'm gonna be a helper :D

BUT STILL SEDIH DOH. 

Haih.

OH YEAH MEH SINI AKU PROMOTE THIS NEW AND CUTE COUPLE.



PRESENTING CK AND HER BOYFRIEND DANIEL HAHAHAHAHAHAHA I FEEL LIKE PUKING ASSDGHFGKJDFKASHGADGHSJFDBGFDKLF;DSJFKJHGFHJKLDFZSDIPOUDF \





























No i am so not jealous okay.




Next post will be a pic post, insyaa allah. Assuming anep gives me the pictures. 







Dark Eyes

Hey guys, how's it hanging ._.

I am so excited for some reason. OH YEAH ANOTHER 2 HOURS AND I'LL BE ON THE ROAD HEADING TO MRSM TUNABDUL RAZAK WEE PEEE.
Damn i'm a psycho, everyone is all,

    NO DON'T BRING ME BACK TO THAT HELLHOLE!

and i'm here like, what hellhole i am actually looking forward to going back ._.

and they'll be like:
                           








                                                     freak.










the sad saddity sad sad life of hanees :P

So yeah regarding my previous post the idiotic egotistic bitch who goes by the name of









danial imran















totally pissed me the fuck off. Seriously danial. 
So the story goes like this:
If you read my blog on a regularish basis you would notice i wrote an entry regarding the #ifsantawasmelayu which was, at that time, trending on twitter. I was going on about why melayu MUST be islam like just because you're a malay doesn't mean you're a muslim at heart right? So yeah this is my blog and i will write here what i cannot write on other social media sites on fear of being judged. haha yeah i am a wuss. 
AND HE WENT AND JUDGED ME OUTRIGHT ON FACEBOOK LIKE HJADKJADHKAJSHAKLSJAKLSJakDS.


Yeah i hate him now. 


So to ease the pain of his heart i deleted that part of the entry.
hmph.
oh yeah i forgot.


HAPPY 2013 :3



2012 sure did pass by in a jiffy. So yes i made this gif. Yes i know it sucks but i feel so goddamned proud. i actually made my own goddamned graphic thing. HAHA. so far it only has 1 note on tumblr. yeah. that is sad.

oh yeah.




uhuh.



weh i'm officially a PMR candidate now. 



O.O






i am so not gonna survive.





FINE AKU DELETE THAT POST TAK PUAS HATI SANGAT KAN LANTAK AH MY BLOG Y WISH MY VOICE MY OPINION ==


OH MY GOD STOP.

HI WORLD.
SO.
YEAH.
I GET IT I'M SORRY 'MR WHOEVER YOU ARE' I'M SORRY I WAS RUDE OH MY GOD STOP I FEEL BAD AND YES I'M A KID OMG STOP STOP STOP.
STOP IT GIMME A CHANCE I'M A KID STOP THIS INTERNAL MENTAL TORTURE STOP IT ASDFGHJKL;'
I'LL GO DIE NOW BECAUSE I WAS SO RUDE STOP THIS ISN'T MEANT TO BE SARCASTIC THIS IS JUST ME FEELING GUILTY STOP STOP STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.



pfft macam lah dia baca =='

I hate losing :/

Assalamualaikum :)
Hi guys.
So, lets talk about me today, shall we?
I hate losing. Who does anyway? But when i lose i feel so. um. well. Like i lost lah i have no idea how to put that into words. Anyway sometimes i just have to accept the fact that i have lost and not go screaming around sebab maluuuuuuu sangat.
now i'm too scared to open my interaction on twitter
SEE WHAT THIS HATRED OF LOSING HAS GOTTEN ME?
Dah lah i could be learning things. Good things.
Oh, and my trust in the internet for things other than schoolwork that idgaf about, has been shattered ==
ESPECIALLY WHEN IT COMES TO THINGS LIKE RELIGION AND STUFF LIKE THAT.
So i suppose i could open a book, but books are expensive :/

*♥*

did i post this year's dorm photo yet? I don't think so.
SO YEAH THIS IS DORM 11 OF 2012
Ani is in glasses, i'm the one below her, Aisya tudung hitam, Syaqilah tepi Aisya,  lepas Syaq, Faiha, tudung hitam tepi Faiha, Mai, atas Mai, Mais.



if anyone notices the smaller pic strip, the second pic from the right, the girl on with the glasses is meee.
*♥*



So balik maktab in another 5 days yay! i miss school :'(  No i am not on drugs i just miss doing something worthwhile with my life.I need to pact too god i hate packing. I also dislike being in the car for long periods of time. AND FROM HERE TO PEKAN IS 4 HOURS NOOOO. dah lah the Karak higway is so dizzying. I'll get carsick. Can i ride a bike to Pekan, Pahang please?
 ORRRR I CAN TELEPORT THERE YAY.









i feel like a kid. 








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥











making that heart chain was fun.















die hanees die you lost you lost you lostttt!

he was a uni student hanees, get over it you were bound to loose.
but but--
and you didn't do any background checking ==
bodoh ah aku ni ==
aaaaaannnnddd he was actually telling you something informative :)
Is THAT supposed to make me feel better?
It should.
Well maybe it does.Thankyou hanees.
You're welcome Hanees :)













YES I TALK TO MYSELF I KNOW. I AM NOT SUFFERING FROM ANY MENTAL ILLNESS BTW.



GOODBYE, ASSLAMUALAIKUM.



lalalalalalala

Hi evelybady i mizz you lol.
So, before i start ranting i would like to say Merry Christmas to everyone :)
look it glitters and shines :3

Oh yeah, berkenaan dengan me posting merry christmas kat atas tu, please lah jangan comment its haram lah whatever, just don't.
ngeh i need to mandi peace out guys :P


PLANS & FRIDAYS

You know that feeling when plans get cancelled, its like really sad :/
The gang and I plan to go to The Curve this Saturday. I mean tomorrow. But Lyn can't make it boo hoo.
So, what about today then?
SINCE IT IS OBVIOUSLY NOT THE END OF THE WORLD i was thinking of going out for a walk at 5 something this evening if it doesn't rain. I hope it doesn't, i really look forward to this. Going outside, breathing in air, looking at something that is not a computer screen. Yeah, looking forward to that :)
That'd be really nice. So there is a lake behind my house, and it looks LIKE THIS
Obviously I am lying I live in Kota Damansara not at this enchanting place. *sigh
Would love to live there of course but, i'm fine with Malaysia for now. 
yeaaah.
OH I FOUND THIS TO BE SO TRUE
Anyway, um, my parents are almost always criticizing me on my ability (lack of)  to make friends, and i find that making friends here where i am never around, in the end...
you  could say i am paranoid.
Yeah i am.
SO THIS EVENING I WILL MAKE FRIENDS AT THE PARK.
Actually  I'm just meeting a friend that i met online haha.
BUT HE IS NOT LIKE AN OLDER DUDE THAT MIGHT RAPE ME NO.
He's a friend of a friend and i've met him ONCE before so yeah  i am totally SAFE.
Anggap je sebagai taaruf  haha.
So  just in case...
THIS IS AMIR FARID HAHA.

Another random fact, I LOVE THE POSITION OF MY WINDOW;
perfect for spying on the boys who skip Friday Prayers, and yelling at them, ultimately
UNSEEN.












Heart Beats Fast...

Hi Assalamualaikum!
So it's 9.20 in the morning and my parents are like fighting in their room and my class started 20 minutes ago and i am so late and dahlah its the last physics class i love physics with that teacher. And now i'm like so sad.
Why? And i have no idea what they're fighting about. For all i know it could be about how much of a shitty daughter i am right? argh. Bunuh aku sekarang boleh tak?
The screaming and yelling has begun. I am so hungry. I know i should eat but i just can't. not with them fighting and stuff. ugh. I'm acting as though they rarely ever fight but they do quite often. Just now its causing me to be late. *haih* I'm sorry mr Kelvin ughhhhh.

Dear ASDFGHJKL.

Hi dudesss :D
i haven't posted anything in a while minta maaf sangat sangat. *macam ada orang baca blog aku kan lol.
so, um, i've started vlogging! YAY!
if you're interested in watching, you may click
 here
.Yes. You should click that. you should. you must. i am trying to control your mind with fine print. HAHAHAHA. do comment and subscribe! :D


Back to normal font again, HAHA.
so, today is Nadine and Asyraff's birthday! HAPPY BIRTHDAY DUDEESSSS :3
Actually tha objective of this post is just to promote my channel. so yes. do click that. YESSSSS.

B*** BENG*** SIAAA*

OKAY. HELLO BLOGOSPHERE.

I'm not in a goddamned good mood right now so yeah. Bear with me.
 Aku marah.
Why?
 WHY THE HECK AM I MAD?
It's just not a goodnight. either that or i'm gonna get my period soon lol.
SO, SOOOOO. Siapa lah jadi mangsa marah aku this time eh?
OH LOOK, YOU.
YES YOU.
 no, not you.
 HIM.
YEAH.
SO MR [ HE WHO I SHALL NOT NAME TO JAGA AIB ] ,
I want YOU to listen to some ADVICE from a fourteen year old girl who thinks you're a man slut. Yes, you are a man slut.
I wonder, what makes you have the ability to frickin' MINTAK COUPLE dengan orang yang you baru kenal for like what, 3 hours?
 like what the.
HANG INGAT CINTA NI BENDA MUDAH KE?
And then flirt dengan 10000001 perempuan every single goddamned day, disregarding the fact you have to sit for SPM next year, and your own PMR results are like asdfghjkl;' and yet you still laze around like the man whore slut you are. You think you're handsome? Smart? Charming? NO. YOU MOST CERTAINLY ARE NOT. God, when i look at you i feel like barfing. Kalau bijak takpe jugak. But ni tak, i can't even speak proper English with you.

Yes, i know i'm not a perfect person to be tegur-ing him like this, but seriously, i just can't stand these kinda boys. These " I think I'm handsome and i can get a thousand one girlfriends in a night so who cares about studies right? ", but well,
WAKE UP CALL MISTER, YOU AIN'T HANDSOME.

So buckle up and stop with the girls. Or you could just disregard this and grow up to be a janitor somewhere, i don't really care.

Much love,
Hanees♥

Labels: , ,


HI LYNNA AND HAIKAL


Had a skype session with lynna and haikal. amsyar. wait i don't know what to call him!

UGH.
SO NOW EVERYONE IS HAVING HICCUPS AND COUGHING BAGAI AND HERE I AM. HEALTHY GILA.
 So, whatever lah. haha, new day, new post.. so.

I'M ACTUALLY REALLY SCARED FOR DECEMBER

sebab masa tu dah start tuition.

ugh. actually kan, i don't really get why the heck am i afraid of these extra classes that i will be having. wait, here a probable reason, I'LL BE STUCK WITH PEOPLE THAT I DON'T KNOW.

It's one of those  IGCSE courses and i can't even take my best subject (bio).
AND I HAVE TO TAKE ADVANCE PLACEMENT ENGLISH WHAT WHY.
I guess its better lah kan, but, um, i agak malas. You know me.
Hm, why else am i scared?

THEY'RE PRIVATE SCHOOL KIDS. I'M SCARED THEY'LL JUDGE A KAMPUNG FREAK LIKE ME TO DEATH.

Please be nice, private school kids, mrsm mari.

WAIT WHAT SHOULD I WEAR?



i'm gonna die i'm scared.








PHYSICS, CHEMISTRY, MATH, ADVANCED ENGLISH


be nice to me pleaseeee :'(








h ♥

So hello world!
Haih. last night kan. ada someone kan, "proposed".
HIHIHI.



well, i bet they did shine quite brightly last night. :) hmm. I'm not sure what to say really. My heart says yes but my brain says no. Why no? cause i barely know him duh.
but anyway, 
THANKS TO LYNNAAA for calling me a mannerizer repeatedly on your blog. which, fyi, i am not.





WHO KNOWS MAYBE THIS IS TRUE.


So, hmm. i guess i just have to keep calm, and relax, and just i don't know, say yes to love?




so i guess, i need some time to think. this time tomorrow kay :D

















lots of love,
Hanees♥



Oh dear

Assalamualaikum :)
and a very good day to all. So, today, on this very fine morning (it's 2.a.m) i shall talk about love. Yes, love.

I DO NOT ENJOY IT
The reasons why will be listed out in the following post. Eh, who am i kidding. i'm just gonna rant about the kind of boys that i don't like. and maybe like.

SO WAIT. WAIT JUST MODAFAKING MOMENT.


HE JUST TEXTED OHMEHGAWDDD *gedik jap



tak jadi tulis post, nak berkhayal, bye :)

SO BREAKING DAWN PART 2

Went to watch this with lynna law and anna. And let me tell you it was




AWESOME

the ending, damn you wouldn't believe the ending i felt like crying and crying and i was swearing and stuffs.
BUT SRSLY,
you should watch it :D

oh and btw, when we were there, met, lynna's "stalker".
he likes her, haha
BUT
LYN DOES NOT LIKE HIM


nama dia.. um

Haikal Amsyar

YEAH


SO BTW,
i do not like him.


asdfghjkl;'


THAT MOVIE WAS GOOOOODDDDD
and anna sent me back home oh that angel :')




here, i repeat

WATCH BREAKING DAWN PART 2 TO HAVE A COMPLETE LIFE
i guess you'll have a complete life.

So, i promise to update more often before pmr. *pinky promise
Oh, and i guess i'll have a new post by TUESDAY.
YEAH






SO I THINK HE HATES ME YEAH


i guess thats all


XOXO.
lots of love
ME






To St Mary and Beyond :)

Hello world!!
I'm back for eid adha, and todayy i went to st mary for a really fun day out. Everyone commented that i've gotten fatter. well, there's no denying :/


Tak ada lah gemuk mana kan?
HAHAHA, WHAT THE HECK, I LOOK OBESE.

So well, get this, naik bas dapat ticket free because tak ada duit kecil. NGAGAA.
And i only had ten ringit, nasib baik kamy and intan baik hati nak belanja :)



Sumpah sayang gila, because i had to balik at five :( 
as of this moment, ck still kat sana tengah makan subwayyy. 
LAPAR SIAL.


Later i cook maggi kang jealousee.


 FOREVER♥

eh, i just realized.
I FORGOT TO TAKE PICTURE WITH AINAAAAAAAAA :'(

*nexttimejelaa

sedih doh :(


so, i guess we'll have this every year, hewhew.


Oh yeah, i sempat study kh :D


Later lah i continue.
BYE FOR NOW. I HAVE TO EAT.





Selamat hari raya :)


Beraya kat terengganu tahun ni :)
So, it was a great raya all in all. You wanna know something? in my generation, i'm the only girl.
Sad kan my life?


masa kat kampung kan, there was one of my cousins and he was so effing hot mann, i was like o.O. The last time i saw him was when i was in year 5 or 6, so obviously he changed a lot. Haish ammar, ammar...

ni lah dia tu. haha. 

So basically masa first raya, kita beraya lah
the second raya...
duduk rumah nenek, ada tahlil
...





Continued





...


So, atas permintaan encik ammar, i changed his pic. Hmm.
During this raya, everybody was like, you look so mature.
i kat sini macam.. o.O

ye lah tu.


:D
apa je lah kan.
i'm supposed to be doing my homework actually. but, ugh...
nevermind, the teachers wont even bother to check right?
RIGHT?





Labels: ,


my dearest Luna

Assalamualaikum :)
hey, i'm back from the dead. so, its ramadhan now and i'm at school. there is wifi, therefore i'll make good use of it.
something has come up.
his name is a secret but for those who actually know me will know who ^^v.
haha, will continue on one day cause i am so mallaaassss,

PICTURE POST:P EVENT : CHRISTINA PERRI LIVE IN KL AND MAISARAH'S BIRTHDAY

THIS IS MAISARAH EATING KUEYTIOW

THIS IS MY MAGGI GORENG YANG I DAH HABIS MAKAN


THIS IS THE BEAUTIFUL BIRTHDAY GIRL

THIS ARE OUR AWESOME MUMS












THIS IS MY MAGGI GORENG YANG BELUM DIMAKAN


THESE ARE OUR SUPER COOL GROOVY MUMMYYYSSS

KAY, I HAVE AN EXTRA, SIAPA NAK???


















THEY DID NOT LET ME BRING MY CAMERA INTO THE CONCERT. I WAS LIKE, WHATTEFAQ??? WHY??? AND AT THE TIME, MAI'S MUM ALREADY LEFT SO WE WERE LIKE TAK TAU MANA NAK LETAK BANDA NI???
\




BUT ALL IN ALL IT AS AN AWESOME NIGHT :D

Labels: